24 Ekim 2011 Pazartesi

MICROSOFT OFFICE YARDIM MENUSU

Microsoft Office programlarında Yardım özelliğini ilk defa kullandığınızda, çevrimiçi Yardım penceresi, ekranınızda varsayılan konum ve boyutta görünür. Yardım penceresinin görüntülenme biçimini değiştirebilirsiniz. Daha sonra, Yardım penceresini açtığınızda, yaptığınız ayarlar korunur.
Microsoft Office'teki her programın ayrı Yardım penceresi vardır. Yani, Microsoft Office Word gibi bir programda Yardım penceresini açtığınızda ve sonra Microsoft Office Outlook gibi başka bir programa gittiğinizde ve Yardım'ı açtığınızda, iki ayrı Yardım penceresi görürsünüz. Microsoft Office, her Yardım penceresi için benzersiz ayarları korur. Örneğin, Word'ün Yardım penceresi, Outlook'un Yardım penceresinden farklı konumunu, boyutunu ve En Üstte Tut durumunu korur.
 Not   Yalnızca bir ayar, Bağlantı Durumu düğme durumu, ortaktır. Yani, çalıştığınız Yardım penceresine bakılmaksızın, bu ayar üzerinde yaptığınız değişiklikler o Yardım penceresini ve diğer  tüm Yardım pencerelerini etkiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder